Termékeink

Kártyáink

melyekkel partnercégeink egy egyszerűen kezelhető juttatási rendszer hosszútávú nyugalmát, munkatársaik pedig a felhasználás szabadságát tapasztalhatják meg.

Összes Termékünk

Megoldásaink az Ön és munkavállalói kényelmét és biztonságát szolgálják

Egyszerű adminisztráció az Online Ügyfélszolgálatnak köszönhetően

  • Rövid munkáltatói adategyeztetést követően dolgozói percek alatt, online köthetik meg SZÉP Plusz kártya szerződésüket
  • Kártyák kiszállítása dolgozói szerződéskötéstől számított 6-10 munkanap

Az Ön pénze biztonságban van nálunk

  • SZÉP Plusz kártyánk minden tekintetben maradék nélkül megfelel a törvényi szabályozásnak.
  • Kártyáink banki hátterét a Belga Nemzeti Bank által engedélyezett PPS EU SA elektronikuspénz-kibocsátó intézmény biztosítja.
  • Az Edenred Magyarország a PPS EU SA pénzforgalmi közvetítője.

Elfogadóhelyi hálózat az Ön és munkavállalói igényei szerint

  • Személyre szabott segítséget nyújtunk elfogadóhelyek tekintetében is
  • Jelezze nekünk, hogy mely elfogadóhelyeket hiányolja hálózatunkból és mi leszerződtetjük azokat.

Biztonság és kényelem munkavállalóinak

  • A kártyán lévő egyenleg csak a kártya aktiválása után érhető el
  • A kártyákhoz tartozó PIN kód véd a jogosulatlan használat ellen
  • A kártya elvesztése esetén online kártyaletiltás 0-24h
  • Kényelmes online fiók és mobil applikáció a tranzakciók és a kártyaegyenleg azonnali nyomon követéséhez

Személyes és testreszabott segítség

  • Értékesítési kollégáink és ügyfélszolgálatunk készséggel válaszol munkáltatói kérdésekre
  • Dedikált információs telefonvonal segít a kártyabirtokosoknak pl kártya elvesztése, új PIN kód igénylése esetén