Panaszkezelés

Ossza meg velünk véleményét szolgáltatásainkról!

Köszönjük, hogy az Edenred Magyarország Kft.-t választotta! Folyamatosan arra törekszünk, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk az Ön számára.

Amennyiben javaslata van szolgáltatásaink minőségének javítására, vagy panasszal kíván élni, kérjük, hogy a Panaszkezelési szabályzatban foglaltak szerint járjon el.

Panaszát az Edenred panaszbejelentő nyomtatványán vagy az MNB formanyomtatványán is jelezheti felénk.

Amennyiben meghatalmazott útján kíván eljárni, úgy kérjük, használja a Meghatalmazás űrlapot.

Hol teheti meg észrevételeit?

Észrevételeit, panaszát több úton is eljuttathatja hozzánk. Kérjük, válassza az Önnek leginkább megfelelőt!

Telefonon a +36 1 413 3333 telefonszámon:

  • hétfőtől csütörtökig 8:00 és 17:00 között, pénteken: 8:00 és 15:00 között.

E-mailben az ugyfelszolgalat-hu@edenred.com e-mail-címen.

Telefaxon a +36 1 413 3334 számon.

Levélben a következő levelezési címen:

  • Edenred Magyarország Kft.
  • 1134 Budapest, Váci út 45.

Személyesen az Edenred Magyarország Kft. székhelyén:

  • cím: 1134 Budapest, Váci út 45., Átrium Park Irodaház, G recepció
  • hétfőtől csütörtökig 8:00 és 16:00 között, pénteken 8.00 és 15:00 között.

Ha Ön úgy gondolja, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, akkor reklamációja típusától függően lehetősége van a Magyar Nemzeti Bankhoz, a Pénzügyi Békéltető Testülethez vagy az illetékes bírósághoz fordulni.

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

Pénzügyi Békéltető Testület