Panaszkezelés
Ossza meg velünk véleményét szolgáltatásainkról!
Köszönjük, hogy az Edenred Magyarország Kft.-t választotta! Folyamatosan arra törekszünk, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk az Ön számára.
Amennyiben javaslata van szolgáltatásaink minőségének javítására, vagy panasszal kíván élni, kérjük, hogy a Panaszkezelési szabályzatban foglaltak szerint járjon el.
Panaszát az Edenred panaszbejelentő nyomtatványán vagy az MNB formanyomtatványán is jelezheti felénk.
Amennyiben meghatalmazott útján kíván eljárni, úgy kérjük, használja a Meghatalmazás űrlapot.
Hol teheti meg észrevételeit?
Észrevételeit, panaszát több úton is eljuttathatja hozzánk. Kérjük, válassza az Önnek leginkább megfelelőt!
Telefonon a +36 1 413 3333 telefonszámon:
- hétfőtől csütörtökig 8:00 és 17:00 között, pénteken: 8:00 és 15:00 között.
E-mailben az ugyfelszolgalat-hu@edenred.com e-mail-címen.
Telefaxon a +36 1 413 3334 számon.
Levélben a következő levelezési címen:
- Edenred Magyarország Kft.
- 1134 Budapest, Váci út 45.
Személyesen az Edenred Magyarország Kft. székhelyén:
- cím: 1134 Budapest, Váci út 45., Átrium Park Irodaház, G recepció
- hétfőtől csütörtökig 8:00 és 16:00 között, pénteken 8.00 és 15:00 között.
Ha Ön úgy gondolja, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, akkor reklamációja típusától függően lehetősége van a Magyar Nemzeti Bankhoz, a Pénzügyi Békéltető Testülethez vagy az illetékes bírósághoz fordulni.
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
- levelezési cím: 1534 Budapest, BKKP Pf.: 777
- telefonszám: +36 80 203 776
- e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
- honlap: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem
Pénzügyi Békéltető Testület
- székhely (ügyfélszolgálat): 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
- levelezési cím: 1525 Budapest, Pf.: 172
- telefonszám: +36 80 203 776
- e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
- honlap: https://www.mnb.hu/bekeltetes