Termékeink

Juttatási kártyáink

melyekkel partnercégeink egy egyszerűen kezelhető juttatási rendszer hosszútávú nyugalmát, munkatársaik pedig a felhasználás szabadságát tapasztalhatják meg.

Összes Termékünk

GYIK

Elfogadóhelyek

Meddig tudom visszaküldeni a lejárt utalványokat?

A lejárt utalványokat minden esetben a lejáratot követő első hó végéig lehet visszaküldeni. (A tárgyévet követő év január 31-ig.)

Mit kell tennem, ha az adataimban változás történik?

Kérjük, céges bélyegzővel ellátva küldje el számunkra adatfrissítő nyomtatványunkat, melyen meg tudja jelölni a megváltozott adatokat.

Mikor és hogyan kapom meg a számlát?

A kifizetést követően postai úton 2 héten belül jut el a beváltóhelyekhez a számla.

Milyen lehetőségeim vannak az utalványok visszaküldésére?
  • Az utalványok visszajuttatására 2018. június 1-től az alábbi lehetőségek állnak elfogadóhelyi partnereink rendelkezésére:
  • Postai feladás:
    A postai csomagok gyakori eltűnése miatt javasoljuk, hogy az utalványokat kizárólag értéklevélként adják fel. Az elveszett postai küldeményekért felelősséget nem vállalunk! Postázási cím: Edenred Magyarország Kft. 1134 Budapest Váci út 45. Átrium Irodaház
  • Biztonságos csomagszállítás futárszolgálaton keresztül:
    Royal Sprint – Tel.: (1) 216-3606, 434-4621
    Budapesten: br. 1 056 Ft, Vidéken: br. 1 556 Ft
    Az árak tájékoztató jellegűek, a pontos díjszabásról kérjük, érdeklődjön a futárszolgálatnál.
  • Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a személyes utalványleadás a pénztári átvétel és vásárlás 2018. június 1-től irodánkban megszűnt.
    Kérjük, hogy az utalványok leadására a fenti lehetőségek közül válasszanak.
Feltétlenül szükséges-e lebélyegeznem az elfogadott utalványok hátoldalát, és kísérőjegyzéket küldeni?

Igen. Kérjük, visszaküldés előtt mindig érvénytelenítse az utalványokat, azok hátoldalán a saját céges bélyegzőjével lepecsételve. A beküldött utalvány-csomagok azonosítása érdekében kérjük, használja kísérőjegyzék nyomtatványunkat!

Kártyabirtokosoknak

Hogyan kell aktiválni a kártyámat?

Kártyáját a www.edenredkartya.hu weboldalon, vagy az Androidon és IOS-en elérhető Edenred Kártya-Pro mobilalkalmazásban tudja aktiválni. Ha korábban még nem regisztrált az Online Ügyfélszolgálati felületünkre, úgy válassza a regisztráció lehetőséget és kövesse az ott megadott lépéseket. Ha Ön korábban már regisztrált és rendelkezik My Edenred felhasználói fiókkal, úgy lépjen be az alkalmazásba és válassza az Új kártya hozzáadása funkciót, majd kövesse az ott megadott lépéseket. Az online aktiválást követően az alkalmazásban a PIN-kód megtekintése gomb segítségével megismerheti PIN kódját. Amennyiben ezt követően meg szeretné változtatni ezt a PIN-kódot kérjük, hívja kártya információs vonalunkat a 06 1 382 4000-es telefonszámon és válassza a PIN-kód megváltoztatása menüpontot. Chipes érintéses fizetésesre alkalmas kártya esetén a kezdeti PIN kód nem módosítható. Használja megelégedéssel új kártyáját és élvezze a határok nélküli lehetőségek világát!

Mi a teendő, ha nem találom a kártyámat?

Elveszett, ellopott, sérült kártyáját a nap 24 órájában letilthatja a www.edenredkartya.hu weboldalon, vagy az Androidon és IOS-en elérhető EdenredKártya Pro mobilalkalmazásban.

Miért nem érkezett meg a havi feltöltés a kártyámra?

A Kártyák egyenlegének feltöltése Munkáltatói megrendelés esetén a megrendelés kiegyenlítését követő 2 munkanapon belül történik meg minden esetben. Egyenlegét, tranzakcióit és jóváírásait rövid regisztrációt követően edenredkartya.hu weboldalon, vagy az Androidon és IOS-en elérhető EdenredKártya Pro mobilalkalmazással ellenőrizheti, továbbá kártyaegyenlegét a +36 1 382 4000-es kártyainformációs vonalunkon az egyenleg lekérdezése menüpontot választva is lekérdezheti.

Honnan tudom meg a szériaszámot?

A szériaszám a kártya hátoldalán található 10 számjegyű azonosító és 7-essel kezdődik.

Hogyan tudom a kártyám egyenlegét lekérdezni?

Egyenlegét, tranzakcióit és jóváírásait rövid regisztrációt követően edenredkartya.hu weboldalon, vagy az Androidon és IOS-en elérhető EdenredKártya Pro mobilalkalmazással is ellenőrizheti, továbbá telefonon, a +36-1-382-4000 telefonszámon az egyenleglekérdezés menüpontban kaphat aktuális egyenlegéről információt.

Mi a teendő, amennyiben a bankautomata elnyelte a kártyáját?

Minden automatán található egy ügyfélszolgálati telefonszám, ilyen esetben ezt a telefonszámot kell azonnal hívni. Amíg nem éri el az ATM-en megadott számon a telefonos ügyintézőt, jobb ha az automatánál marad. Így könnyen válaszolni tud az ügyintéző által feltett kérdésekre az ATM-mel, az esetleges hibaüzenettel kapcsolatban. Fontos, hogy a későbbi visszaélések elkerülésének érdekében minden esetben érdemes azonnal letiltania az automata által elnyelt kártyáját, melyet a nap 24 órájában letilthat a www.edenredkartya.hu weboldalon, vagy az Androidon és IOS-en elérhető EdenredKártya Pro mobilalkalmazásban a KÁRTYA TILTÁSA menüpontban, vagy munkaidőben ügyintézőnk segítségével is elvégezheti a kártya tiltását. A Kártyatiltásról ne felejtse el tájékoztatni Munkáltatóját is, aki intézkedhet a cserekártya megrendeléséről.

Tényleg tudok tankolni is az Edenred kártyákkal?

Igen, kártyáinkkal Mol, Shell, OMV, Oil, Lukoil, Auchan kutakon tud tankolni.

Munkáltatóknak

Mit kell tennem, ha az adataimban változás történik?

Kérjük, központi email címünkre küldje az adatváltozásról szóló értesítőt! Számlázási adatokban történő változást a cégjegyzékben történt módosítást követően tudjuk elvégezni.

Milyen módon kapok visszaigazolást a megrendelésről?

A rendelés rögzítését követő 1 munkanapon belül egy díjbekérőt kap a megadott e-mail címre.

Honnan tudom meg a szériaszámot?

A szériaszámra csak meglévő kártyák feltöltésénél van szükség. A szériaszám a kártya hátoldalán található és 705-el kezdődik. Az Online Ügyfélszolgálaton leadott megrendelés kiegyenlítését követő 48 órán belül az újonnan megrendelt kártyák szériaszámai elérhetőek az Online ügyintézési felületen.

Mi a díjbekérő és hogyan használjam?

A díjbekérő dokumentumot a megrendelést követően kapja meg tőlünk e-mailben. Ezen talál meg minden hasznos információt a banki utalással kapcsolatban, illetve itt ellenőrizheti megrendelése helyességét. A számlát az utalást követően, az összeg beérkezése után postázzuk Ügyfeleinknek és nem a csomaggal együtt küldjük ki.

Mikor és hogyan kapom meg a számlát?

Díjbekérő esetén postai úton a megrendelés kifizetését követő két héten belül kapja meg a számlát.

Hány darab e-mail címet adhatok meg a díjbekérő kiküldéséhez?

A díjbekérőt egy e-mail címre tudjuk kiküldeni. Ez a rendelés rögzítését követő 24 órán belül kiküldésre kerül. Ha ez idő alatt nem érkezik meg, akkor kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálati telefonszámunkon: (06-1) 413-3333

Mikor érkeznek meg a megrendelt kártyák?

A díjbekérőn szereplő összeg beérkezését követő 6-10. munkanapon belül szállítjuk a megrendelt kártyákat.

Kötelező-e kitölteni a Kártyabirtokos E-mail cím mezőt új kártya rendelése során?

Igen, kérjük, hogy mindenképpen töltsék ki ezt a mezőt a dolgozó e-mail címével. Amennyiben erre nincs módjuk, úgy egy központi céges email cím is megadható.

Mekkora lehet a kártyán szereplő név maximális hossza?

21 karakter lehet a kártyán szereplő név, így kérjük, hogy akinél ennél hosszabb lenne, azt rövidítsék le.

Kötelező-e feltüntetni a cégnevet a megrendelt kártyákon?

A cégnevet nem kötelező feltüntetni, opcionális.

Mi a helyes születési dátum formátum?

nn/hh/éééé (például: 10/01/1980)

Hány kapcsolat tartót tudnak rögzíteni a www.edenredonline.hu felületen?

Egy kapcsolattartó megadására van lehetősége a www.edenredonline.hu felületünkön.