Gyakran ismételt kérdések

Tényleg tudok tankolni is az Edenred Ajándék- és Bevásárló kártyával?

Igen! Ezzel a kártyával szerződött partnerünknél, a Mol és Shell kutakon tud tankolni.

Meddig tudom visszaküldeni a lejárt utalványokat?

A lejárt utalványokat minden esetben a lejáratot követő hó végéig lehet visszaküldeni. (A tárgyévet követő év január 31-ig.)

Milyen lehetőségeim vannak az utalványok visszaküldésére?

Az utalványok visszajuttatására több lehetőséget kínálunk:

Postai feladás
A postai csomagok gyakori eltűnése miatt javasoljuk, hogy az utalványokat kizárólag értéklevélként adják fel. Az elveszett postai küldeményekért felelősséget nem vállalunk! Postázási cím: Edenred, 1400 Bp. 7., Pf.: 89.

Biztonságos csomagszállítás futárszolgálaton keresztül:
Royal Sprint – Tel.: (1) 216-3606, 434-4621
Budapesten: br. 1 056 Ft, Vidéken: br. 1 556 Ft

Az árak tájékoztató jellegűek, a pontos díjszabásról kérjük, érdeklődjön a futárszolgálatnál.

Utalvány leadás személyesen, ellenőrzés nélkül H-CS 7-15, P 7-13:30
Utalvány leadás személyesen, ellenőrzéssel H-CS 7-15, P 7-13:30

Feltétlenül szükséges-e lebélyegeznem az elfogadott utalványok hátoldalát, és kísérőjegyzéket küldeni?

Igen. Kérjük, visszaküldés előtt mindig érvénytelenítse az utalványokat, azok hátoldalán a saját céges bélyegzőjével lepecsételve. A beküldött utalvány-csomagok azonosítása érdekében kérjük, használja kísérőjegyzék nyomtatványunkat!

Mit kell tennem, ha az adataimban változás történik?

Kérjük, céges bélyegzővel ellátva küldje el számunkra adatfrissítő nyomtatványunkat, melyen meg tudja jelölni a megváltozott adatokat.

Milyen iratokra van szükségem pénztári átvétel vagy vásárlás esetén?

Kérjük, hogy pénztári átvétel esetén hozza magával a személyazonosító iratait, valamint a díjbekérőt, pénztári vásárlás esetén a cég számlázási adatai, a céges pecsét és saját személyazonosító okiratai legyenek Önnél.

Mi a díjbekérő és hogyan használjam?

A díjbekérő dokumentumot a megrendelést követően kapja meg tőlünk e-mailben (ennek hiányában faxon). Ezen talál meg minden hasznos információt a banki utalással kapcsolatban, illetve itt ellenőrizheti megrendelése helyességét. A számlát az utalást követően, az összeg beérkezése után (általában a következő munkanapon) postázzuk Ügyfeleinknek és nem a csomaggal együtt küldjük ki.

Hogyan kell aktiválni a kártyámat?

A kártya aktiválásához fel kell hívni a (06-1)-382-4000-es telefonszámot, ahol az 1-es menüponton belül van lehetőség a kártyát aktiválni. Az aktiváláshoz szükséges a kártya elején található 16 számjegyű kártyaszám és a kártyához küldött kísérőlevélen található aktiváló kód.

Mikor és hogyan kapom meg a számlát?

Ügyfél: Amennyiben Megrendelés visszaigazolást kap, akkor a kiszállított csomagban található a számla. Díjbekérő esetén postai úton a megrendelés kifizetését követő két héten belül kapja meg az ügyfél a számlát.

Beváltó: A kifizetést követően postai úton 2 héten belül jut el a beváltóhelyekhez a számla.